torsdag 13 november 2008

Utmaning

Jag har, till råga på allt elände ;) , blivit utmanad av bloggprinsessan.
Utmaningen går, om jag har förstått saken rätt, ut på att man ska berätta sju sanningar om sig själv. Så här kommer mina innersta och hemligaste sanningar:

  1. Jag svär åt mina barn på engelska när jag blir riktigt arg på dem. (Snart kommer de att lära sig alla fina ord jag använder så jag funderar starkt på att byta till de två finska svordommar jag kan)
  2. Jag är besatt av filmer med Angelina Jolie, vet inte varför, bara är det!
  3. Jag läser allt som Dean Koontz har skrivit och tror dessutom att det finns en möjlighet att allt han skriver om kan hända på riktigt (Inte)
  4. Jag är livrädd för spindlar, sprutor och blod.
  5. Jag har ett hemskt morgonhumör.
  6. Mina favoritämnen i grundskolan var historia och religion, för att sedan övergå till matte när jag läste på högskolan eftersom jag tycker att matte enbart är logik.
  7. Jag hatar att inte få sova på nätterna och ännu mer att inte få vakna av mig själv på morgonen.

Det var det! Och nu ska man visst utmana sju andra bloggare, men eftersom jag bara känner två som bloggar (om ingen gör det i hemlighet då förstås) varav den ena är Fridah som utmanade mig, så skickar jag utmaningen vidare till Zandra! Grattis Zandra!

För övrigt finns det inte så mycket att tillägga. Jag är grundtrött efter att ha varit vaken fyra timmar med Joel natt. Det här inlägget skriver jag bara eftersom han nyss vaknade och Micke är uppe och försöker söva om honom. Annars hade jag legat i sängen vid det här laget.
Imorgon ska jag jobba på eftermiddagen, Lotta ska vara barnvakt åt Joel och Wilma ska vara på dagis tills Micke kommer hem.
När jag kommer hem ska vi till Näset och kolla på huset som de hyr ut, håll tummarna!
25 November ska vårat hus värderas. Och Wilma är sååå ledsen för att Lisa var sjuk igår och har nedräkning till nästa onsdag. Krya på dig Lisa, hoppas du mår bättre.
Själv ser jag framemot våran Söndag hos Anderssons, det var helt klart för länge sedan.

//S***

1 kommentar:

Anonym sa...

Bloggprinsessan? Äh lägg av...