söndag 16 november 2008

Adressändring

Kontrakten är påskrivna och om två veckor bär det av till Näset! Världens bästa Zandra är redan bokad som barnvakt och mormor hjälper till helgen före, eftersom vi får börja lassa in saker när vi vill.
Så nu är det bara att börja packa, ladan försöker jag så gott det går förtränga. Hur många lass till soptippen kan det bli?
Eftersom jag knappt sovit någt i natt, dels på grund av att jag inte kunde sluta tänka på huset, dels för att grannarna lyckades backa ner i vårat dike mitt i natten och ställde till med ett himla liv när de skulle försöka få upp bilen igen, tänker jag försöka ta mig i säng i tid ikväll. Morgondagen innebär jobb, torsdagen likaså och samma gäller i helgen. Alla andra dagar ska ägnas åt packning och andra viktiga (och mindre viktiga) förberedelser.
Nu ska här göras adressändring och flyttas telefon.

Ps. Jag hoppas att du inte kände dig tvingad att hjälpa till när du läste mitt förra inlägg Sture. Det var halvt på skoj, fast jag förstod att du inte skulle banga. Nyopererad och allt! Härligt!

//S***

2 kommentarer:

Anonym sa...

Klart Anderssons är med! Eftersom vi är så många gör det kanske inget om en del av oss är lite "halta&lytta"...

Vi hörs!

Sara sa...

Suveränt! Ja, det är bra att ha en stor familj ibland =)