lördag 15 november 2008

Lycka!

Nu kan ni sluta ringa, jag har redan hittat dem!
Ja, vi ska faktiskt hyra ut vårat hus till dem. Och sedan ska vi hyra "mitt" hus!
Sitter just nu och väntar på att A ska ringa, så att vi kan bestämma en dag för att skriva kontrakt.
Åh, jag kan knappt fatta att det är sant! Jag ska äntligen få ett hus med tvättstuga, värme och till och med ett garage. Vi får flytta in precis när vi vill, så gissa om det kommer att gå snabbt!
Så nu kan alla som vill anmäla sig frivilligt som bärhjälp vid flytt börja ringa istället. =)
Anderssons, er har vi redan räknat med! Så ni behöver inte ringa, fast ni får gärna ringa ändå!
Ni är inräknade eftersom vi vet att man alltid kan lita på er, i vått och torrt, glädje och sorg, nöd och lust och allt det där!

//S***

2 kommentarer:

Anonym sa...

Va kul att ni har hittat hus, jag vill inte vara med och flytta saker. Men jag kan vara barnvakt :) Puss

Sara sa...

Det är precis lika välkommet! =) Du får gärna se efter dem! Vi för börja flytta in 1:a December, så säg bara till när du kan. Puss på dig "gullunge!