lördag 8 november 2008

Äntligen kväll

Äntligen lördag kväll och till sist somnade de två underbara!
Ironiskt nog är Wilma jättelätt att få i säng på kvällarna nu för tiden medan Joel har börjat streta mer och mer. Idag har han knappt sovit alls, bara gnällt och varit arg. Men till sist fick han ge upp ändå och somnade med vällingflaska i munnen.

Efter lite funderande har vi skickat in en anmälan till fastighetsbyrån om värdering av vårat hus. På något vis så känns allt så mycket bättre nu. Jag blir fortfarande smått tokig av att vara här, men ser ändå ett slags ljus i tunneln. Även om det är långt, långt borta.
Försöker fokusera på de små saker som jag ju ändå tycker om här!
Men ändå: Alla som har ett hus till salu eller uthyrning i Gagnef, gärna nära Djurås, är varmt välkomna att kontakta mig. Jag har inte så stora krav, läs bara mitt inlägg om hur vårat hus är, så vet ni vad jag INTE vill ha.

Nu snarkar även Micke (i soffan så klart) och jag har lovat mig själv att ta mig i säng i tid idag, så det kanske är dags att plocka ihop här.

En sak till: Vi vann 42 kronor på Harry boy idag! Jippie!
Fast egentligen förlorade vi 58!

//S***

Inga kommentarer: