lördag 21 april 2012

Sovmorgon!! Fast egentligen inte. Sov inte så mycket längre än vanligt, men det behövdes nog inte eftersom jag sov som en stock utan att bli störd hela natten. Lite lätt huvudvärk som tack för den ostörda sömnen, jag är inte van. Har pluggat och tvättat hela dagen, i vanlig ordning och snart bege mig hem till mor för att få lite mat. Har varit busig idag och ätit glass till lunch, det får man när man inte har några kids hemma.
Igår hittade jag på ICA Maxi ett nagenkit där man bygger upp fejknagalar precis som de gör på salonger. Kunde naturligtvis inte motstå att prova, speciellt eftersom mina naglar den senaste tiden har sett bedrövliga ut. De skivar sig och är så tunna att det gör ont. Tycker resultatet blev riktigt bra, även om det blev lite konstigt på högerhanden (svårt att få till med hjälp av vänsterhand) Men definitivt bättre än hur de såg ut före.
Nu är de i och för sig målade också (lila) så man inte ser hur snett och vint de sitter eller de skarpa kanterna.

Inga kommentarer: