torsdag 9 oktober 2008

Offentlig ursäkt

Nu börjar det nästan bli tjatigt men..... Jag behöver helt klart sova!
Gårdagen började inte alls bra:
Jäktad, något försenad och i stort behov av sömn backade jag in i Lisas bil!
Ja, vad kan man säga?
Jag hoppas verkligen att det "bara" var nummerplåten som tog stryk. Jag ska betala en ny, Lisa!
Härmed ber jag än en gång om ursäkt!

Natten har inte varit mycket bättre, Joel har INTE sovit mycket. Han har hostat slem (som kommer upp i form av kräkor) gråtit och inte alls velat sova. Det är så fruktansvärt frustrerande; samtidigt som man vet att han inte kan rå för att han är sjuk och förmodligen inte vill något hellre än att sova så blir man så arg för att han aldrig somnar.
Eller jag vet inte om arg är rätta ordet men jag kommer inte på något bättre.

Nu är i alla fall Wilma på dagis, Joel har somnat in ordentligt, tvättmaskinen är klar, Micke ligger på soffan och jag ska bara.....
innan jag förhoppningsvis hinner vila en stund! Måste ladda batterierna, imorgon är nämligen alla utom Micke lediga. Få se vad vi ska hitta på.

//S***

Inga kommentarer: