torsdag 2 oktober 2008

Julafton i Wilmas liv

Vaknade 5.00 när Wilma tyckte att dags att stiga upp. Efter mycket om och men fick jag ur henne att hon skulle gå ner och vänta på Lisa!
Trots mina tappra försök att förklara att det skulle dröja över sex timmar innan Lisa skulle komma så fick vi ge upp och traska ner allihop.
Wilma har varit oerhört trött idag, ända tills Lisa ÄNTLIGEN dök upp. Efter att ha slängt i sig maten gav de sig iväg till Maserhallen och badet.
Hemma igen stupade hon som en fura och sover sött som f*n.
I Wilmas liv har det varit julafton idag. Och nu har nedräkningen till Lördag börjat!

Micke uttryckte det så väl:
"Nog för att jag hade anat att det skulle gå bra med Lisa, men jag hade ingen aning om att det skulle gå så här bra"

Och jag kan bara säga:
Tack Lisa, det är guld värt att ha en barnvakt som man vet att barnen trivs med och som de dessutom längtar efter.

//S***

Inga kommentarer: