måndag 6 oktober 2008

Helgen har varit ganske lugn och skön förutom vissa små snedsteg.
Efter en vaken natt till lördagen gav jag upp och skulle gå ner med Joel, men i mitt zombie-liknande tillstånd lyckades jag halka i trappen och åkte på rumpan ner. Blåhöll Joel som naturligtvis gallskrek och skrek på Micke, som inte hade undgått dunsarna och kom springade.
Lyckades hulka fram att jag trodde att Joel hade slagit i huvudet och att det gjorde sååå ont. Efter en snabb undersökning av Joel så konstaterade Micke att Joel hade klarat sig oskadd, tack och lov! Lite värre var det med mig som fick ont från topp till tå.
På eftermiddagen gick jag och Wilma på bio, mamma mu och kråkan och på kvällen kom Barnvakterna med stort B och vi drog till Borlänge och åt mat i lugn och ro! Gud så gött!

Idag har jag jobbat på förmiddagen, väntar på att Joel ska vakna så att vi kan åka och hämta syrran på dagis. Sen ska dagarna räknas till onsdag, för då är det dags igen. Då kommer HON!
Kan ni gissa vem?

Nu har telefonen väckt den lilla mannen så nu får ni klara er själva.

//S***

Inga kommentarer: