måndag 22 september 2008

Har man tråkigt när man sitter på facebook och spelar Friends Trivial Challange?
Ja, det har man!

För övrigt har dagen varit riktigt bra fastän den började sämre än sämst.
Har varit vaken större delen av natten med Joel och hans j***a tänder som aldrig kommer upp, kl fem fick vi ge upp och gå ner för att ta näsdroppar och hämta lite mer välling. Då tog pappa över, undra om han hörde på mamman att måttet snart var rågat?
Jag somnade äntligen, och sov tills Micke kom och talade om att han åkte till jobbet. Strax efter vaknade Wilma, vi låg i min säng och Wilma "läste" sagor för mig, vilket ledde till att jag somnade. Senare på förmiddagen när Joel sov middag kollade jag och Wilma på barnprogramm och gissa.....jo, jag somnade igen.
Jag har inte mått så bra idag, har ont i huvudet och hela kroppen, så jag tror att jag ska packa ihop mina pinaler och krypa till kojs. Det gäller ju att passa på när resten av huset sover.

//S***

Inga kommentarer: