torsdag 7 augusti 2008

Dagens andra vilostund har börjat, men det verkar inte gå så bra. Har redan tappat räkningen på hur många gånger jag stoppat i nappen, så det verkar inte som om jag får någon vila den här gången heller. Så trött!
Dagens andra tvätt är dessutom snart klar så den vill väl upp på torkställningen och ge plats åt nummer tre.

Symptom: Daglig huvudvärk, ont i nack och rygg, ser suddigt ibland, oerhört trött, kallsvettas, eksem på händerma, ont i magen, halsbränna.
Vad lider jag av?

Är så himla trött på allt; huset är trångt, ostädat och fult. Det mesta är trasigt eller fungerar halvdant. Det läcker från toan, det är stopp i avloppet, internet fungerar bara när det själv vill. You name it!
Joel bara gnäller, skriker eller gråter. Vill inte sova.
Gården ser ut som ett slagfält och ingen bryr sig.
Till och med katterna är dryga.
Är det bara för att jag är så trött som allt känns för djävligt eller är det verkligen så illa?

Har i alla fall klarat av några "måste ringa" samtal idag, beställt nytt recept åt våran mjölkallergiker (Joel), pratat med försäkringsbolaget om Wilmas fallolycka. Funderar på att ringa Telia också och skälla lite över deras sunkiga nät men orkar inte.

Nu har min pudding sovit en bra stund utan att nappen trillat ut, kanske ska passa på att lägga mig på sofflocket en stund. See ya!

//S***

Inga kommentarer: