tisdag 14 september 2010

Den är veckan har börjat precis så där som den inte ska göra. Känner stressen stiga mer och mer för varje minut, hela tiden. Spenderade en timme på vår kära vårdcentral med Wilma igår, fick mer salvor och krämer och denna gång även allergimedicin. Tror att den gjorde lite verkan men är inte säker än. Inom två veckor ska vi få komma till hud i Falun, som förhoppningsvis kan tala om vad alla utslag och prickar kommer från och om vi har tur; även bota dem!
Själv fick jag mitt efterlängtade samtal från allergimottagningen idag och det slutade med att jag fick slänga mig i bilen och dra till Falun för att ta prover. Vilket jag ska göra i två dagar till!! Imorgon och på torsdag. Läkaren där trodde inte alls på Candida utan trodde att det är bakterier. Hittills har han aldrig haft fel, så länge jag har gått hos honom, jag litar blindt på honom och tror på allt han säger. Och tänker fortsätta med det! Han är noggrann och grundlig, kunnig och mycket kompetent. Nu snart kommer jag att bli frisk!!
Nu är det dags att stressa vidare, hämta skrutt och skräp, Micke jobbar eftermiddag och imorgon åker han på kurs. Jag ska på utvecklingssamtal för Joel imorgon och till Falun med Wilma och mig själv på torsdag. Fredag tror jag, än så länge, är relativit lugn. Pluggandet kommer lite efter och jag kommer att gå mycket att ta igen. Börjar känna igen det här mönstret!

Inga kommentarer: