tisdag 30 december 2008

Julefrid

Jul, nya tänder, feber, sjuka barn, hosta, julklappar, jäkt, stress, för lite sömn, planering av födelsedagar = trött, trött, trött!!
Här kommer våran jul i bilder istället! (Varför blogger envisas med att lägga in bilderna i fel ordning kommer jag aldrig förstå och idag är jag inte på humör för att göra nåt åt det heller så....)




Tuggummi!

Syrran fick en mikro! Jag VILL ha den!


Jag tänker aldrig kliva ur min pulka!
(Han satt parkerad i den hela nästa dag också, när Wilma kom i närheten gav han henne snöret och försökte få henne att dra)

Favorit!

Jag tar de stora paketen!

Där borta är Joels paket (mormor pekar)
Nähä! Joel vill ha stora paket!

Inte det lilla, vill ha det stora!


Tomten kom smygande, men vi såg honom!
Han fick nöja sig med att lämna paketen i källaren, order från Wilma, och sedan gå igen!
Tur att tomten är snäll och gör som säger!
Det var julen det!
På söndag är det kalas, kl 14 ungefär. Både för Joel och Wilma. Den som känner för det kommer, men ring gärna och tala om så jag vet hur många tårtor jag ska baka =)
Anderssons: Wilma skickar en speciell inbjudan till er, pappa har lovat ringa men man vet ju aldrig om han kommer ihåg det! Söndag kl 14 alltså! Ni kommer väl?
//S***

4 kommentarer:

Anonym sa...

Oj! En personlig hälsning till oss på bloggen, tufft!

Måste prata med familjen men Tack för inbjudan!

Gott nytt år önskar Anderssons.

Sara sa...

Japp, känn er utvalda! Jag antar att pappan inte har kommit ihåg att ringa så det var väl befogat med en personlig hälsning till er här. Vi håller tummarna för att ni kan komma, så vi ses på söndag.

Gott nytt år!

Anonym sa...

Hej igen!
Nu har jag kollat med familjen. M ska på kalas till E, grannflickan, på söndag kl 14-16. Typiskt!
Men vi vill träffa er! Finns det mer tid? Pappa M kan väl ringa till Pappa S!

Anderssons

Sara sa...

Sara och barn är lediga och hemma, värre är det med pappa M. Han får nog ta tag i det där med att ringa!