fredag 5 december 2008

Inget för nyfikna

Nej, det blir inga kort idag heller. Mina barn är för kvällspigga och jag är för kvällstrött. Ska bara slappa lite framför tvn en stund innan jag beger mig upp till sängen. Har fått undan lite smått idag också, hämtat sista missen (som sitter i källaren och trycker i ett hörn) och lite andra småsaker.
Imorgon är det jobba som gäller, sedan ska vi göra ett ryck igen. Wilma ska till mormor och baka pepparkakor, på golver som Pippi gör! enligt henne själv i alla fall. Och så ska hon:
"baka stora och baka små, hon bakar några med mormor på"
Ska bli spännande att se.

//S***

4 kommentarer:

Anonym sa...

Det blev inget besök igår... Vet inte var våra helger tar vägen! Jag tror oss om så mycket inför varje helg men så är det några måsten och många viljor... Poff och pang så är söndagkväll igen!

Vi ska vara hemma i jul... Jag jobbar en del med det är många lediga dagar!

Sköt om er!
Anderssons

Anonym sa...

P S Ser fram bilderna! D S

Anonym sa...

PS 2 Ser fram emot bilderna, ska det vara såklart! DS

Sara sa...

Jag är ledig hela jul men Micke jobbar som vanligt. Men någon ledig dag har han väl som han kan avvara. Nu ska jag lägga ut lite bilder, håll till godo

//Sara