tisdag 16 december 2008

Idag har jag gett mig själv order: klockan 20.30 ska jag ligga i sängen, punkt, slut! Jag är så fruktansvärt trött, Joel vaknar varje natt, ställer sig upp och ropar "mamma", blir superlycklig när jag vaknar och vägrar somna om. Idag kom jag och Micke fram till att det troligtvis beror på en ny tand som är på väg (varför föds men inte med tänder så att alla stackars föräldrar får sova på nätterna) så idag har han fått en alvedon, få se om det hjälper. Tänkte bara att jag skulle lägga hit lite bilder från Mora träsk. De är inte så bra men ni får hålla till godo, det var ingen enkel match att försöka fånga tre hoppandes och dansandes barn på bild:


Så här såg Joel ut i 45 minuter, Hallå fågelholk! Han visste inte om han skulle tycka att det var roligt eller om han skulle gråta.





Sista minuterna fick vi ta till muta!








Drogarn!



Sju minuter kvar till sängdags! Hinner jag?
//S***

Inga kommentarer: