söndag 13 januari 2013

Söndag kväll och det enda jag har gjort i helgen är sett en massa filmer, sovit och läst. Bara idag har jag avverkat tre filmer, sovit middag i två timmar och läst en halv bok. På torsdag har jag tenta och jag har inte ens öppnat boken en enda gång. Det går som det går. Just nu känns det inte som om det spelar någon roll ändå. Allt för mycket har redan gått åt skogen så det spelar inte så stor roll om en sak till gör det. Jag kommer ändå inte att bli klar med studierna den här månaden. Jag kommer heller inte att kunna fortsätta läsa för att få ekonomin att gå ihop. Vad jag däremot kan göra är att vackert krypa till korset och bege mig till Soc för första gången i mitt liv. Det ser jag fram emot lika ungefär lika mycket som läkarbesöket imorgon. Livrädd för att jag ska bli inlagd i Falun! Tur att mina små hjärtan har sin mormor som tar hand om dem.

Inga kommentarer: