onsdag 12 oktober 2011

Humöret är något bättre igen, vaknade visserligen på fel sida imorse men det rättade till sig efter en uppfriskande promenad och ett telefonsamtal med vännen! Det finns de som har det värre, och på något sätt är det skönt för en själv, problemen känns mindre i jämförelse och man får lite perspektiv på tillvaron. Mår nog ganska bra ändå, även om jag inte riktigt har landat i mig själv och inte riktigt vet vem jag är. Det kommer nog bli bra till slut!

Har varit riktigt flitig idag med skolarbetet och väntar nu på att skolkamraten ska göra sin del, vilket är att ställa smarta frågor, så jag får tänka till lite och ta reda på svaren. Just nu fattar jag NADA och orkar inte göra någon ansträngning för att ta reda på det heller.
Försöker ta ett beslut om jag helt sonika ska hämta mina små gangstrar och hitta på något med dem, men vet att jag egentligen borde plugga mer, inte långt kvar till tenta.
Svåra beslut! :)

Inga kommentarer: