torsdag 20 oktober 2011

Dagen har varit tung! Känner att jag mer och mer försvinner in tentatöcknet, i min egen lilla värld av skolböcker och plugg! Stänger ute omvärlden och allt som hör där till, blir sur, grinig och trött och är inte alls trevlig på något sätt. Räddningen kom när min vän slog en signal så jag fick gnälla av mig en stund. Lite bättre känns det, men inte riktigt bra. Är fortfarande trött på att se dessa väggar, umgås med mig själv, miniräknaren och skolböckerna men ska försöka göra ett riktigt ryck imorgon så att jag kan njuta av lördagen. Då blir det en tur till Borlänge och Aqua Nova tillsammans med vänner, en heldag i staden är planerad och jag ska njuta av trevligt sällskap och mina barn, utan dåligt samvete över plugg som jag borde ha gjort. Plugga ska jag göra på söndag, men på lördag ska jag bara vara. Det som jag är så himla bra på (ironi) Ligger i hårdträning!

Är så himla trött, det tar på krafterna att känna sig nere!

Inga kommentarer: