onsdag 18 augusti 2010

Tänkte att jag skulle göra ett avbrott i studierna och skriva ett par rader, men roade mig med att leka lite med designen istället. Och nu är lusten att skriva borta igen, så det blir nog inte så många rader.

Två arga små barn kan suga musten ur vem som helst, och den här morgonen var ingen lek. Så skönt det var att få dumpa dem på dagis och traska hem igen. Tog en liten omväg hem för att pigga upp huvudet lite. Vet inte om det hjälpte särskilt mycket dock!

Just nu är vi inne på andra veckan av sockerfri diet i det här hushållet. Känner att vi måste "avgifta" oss efter sommaren. Barnen och jag äter som vanligt även mjölkfri kost och jag har även dragit bort lite annat från min kost. Barnen får naturligtvis godis på lördagar men jag och Micke har snart härdat ut i tio dagar utan socker. Ja, vi är duktiga, om vi får säga det själva!

Nej, nu har jag pausat länge nog, dags att återvända till världen av siffor och formler!

Kram på er!

Inga kommentarer: