måndag 6 april 2009

Sov alla, sov alla!

Förrutom några få nätter så sover vi riktigt bra numer och jag börjar sakta men säkert känna mig som en människa igen.
Micke jobbar 75% men börjar snart jobba heltid igen, få se hur det går.
Allt känns lite lättare och lite bättre nu när våren äntligen verkar ha kommit i alla fall.

Joel håller tempot, idag har han hoppat över middagssömnen och somnade därför redan 18.30 idag. Wilma vaknade med feber imorse men var feberfri redan efter en timme igen.
Själv har jag städat hela dagen, tittat ut genom fönstret och längtat ut i solen men ack! Idag var enda dagen som jag hinner med städningen på ett bra tag framöver och det var verkligen välbehövligt.

Nu sover mina "änglar", älskligen är på jobbet och själv ska jag ladda tvättmaskinen, duscha och sedan lägga mig framför tvn på min lånade spikmatta som ska återlämnas till sin ägare imorgon.

Godnatt
//S***







6 kommentarer:

Anonym sa...

Hej kompisar!

Kul att höra att ni sover bättre. Skriver inte mer om det, då väcker (!!!) jag kanske den björn som sover...

Skönt att höra att Micke håller för livet igen! Hälsan är viktigast, det är sant på riktigt!

Spikmatta... nu blev jag nyfiken! Har sett och läst en del om dem men hur är det på riktigt?

Vad gör ni i Påsk? Kanske hinner vi ses när det blir lite extra ledigt, om det är så för er förstås?

Vi hörs, Sköt om er!
Anderssons

Sara sa...

Hej på er!
I två nätter har vi missat lite sömn nu, men annars har vi sovit riktigt bra.

Spikmattan var helt....underbart! Tyvärr hade jag bara lånat min och lämnar tillbaks den idag, men det lutar åt att det måste inhandlas en. Grymt skönt! Jag somnar på den!

Vi ska vara hemma i Påsk, ska väl till mormor på påsklunch annars inget särskilt. Micke ska ev. jobba, men det är inget bestämt än.
Vi skulle absolut ha försökt klämma ett besök. När passar er?

//Sara

Anonym sa...

Hello Folks!

Vi är lediga från jobben fredag-måndag, Underbart! Sture ska vara i backen lördag och söndag 10-16... Så de dagarna går väl bort? Men fredag och måndag ser helt fria ut.

Lev väl och Sov Gott!
Anderssons.

Sara sa...

Hej igen.
Micke är i full gång igen så han ska jobba hela påskhelgen, sina skift och lite extra. Ja, man får väl säga att han är frisk!
Så det blev ingen extra ledighet i den här familjen nu heller. :(

//Sara

Anonym sa...

Tack för kaffet!

Det blev ett snabbt besök, det blir gärna det med dessa halvstora rastlösa ungar.

Hade velat prata mer med dig/er.
Om livet i stort och smått. Det får bli en annan gång. Kanske hinner vi höras på telefon under helgen. Du får gärna ringa när du får en stund över! Jag är här!

Glad Påsk!
Anderssons

Sara sa...

Hej! Tack själva! Det var väldigt trevligt, även om det var ett kort besök.
Wilma är lite besviken över att hon inte var hemma så jag har utlovat ett besök i Falun när alla har tid. Förslag?

Hon hälsar och tackar så mycket för trumsetet, hon håller till i källaren ofta och visar stolt upp det för alla som kommer hit. Lycklig!
"Jag har fått det av Sture och Lovise"

Joel sussar hos mormor i natt, gissa om jag ska sova gott i natt!
Kanske slår jag en signal imorgon och ser om du är hemma.

//Sara