onsdag 22 april 2009

Klagomur

All min energi går för tillfället åt till att försöka hålla sams med Wilma, som är ofantligt dryg för tillfället. Hon slår, knuffar och är elak mot lillebror så fort hon kommer åt. Skriker, sparkar, spottar och är allmänt dum hela dagarna (Bortsett från idag. Jag måste ta mig en lång funderare på vad vi gjort idag eftersom allt har gått så bra)
Dessutom tror jag att jag har drabbats av någon form av vår-depression, eller så har jag helt enkelt ingen ork kvar bara! Inte fan vet jag, livet är inte roligt hur som helst.
Nu ska jag sluta klaga och gå lägga mig istället (jag vet att klockan inte är åtta än) men Joel håller på att få tänder (igen) och sover dåligt. Dessutom är det morgon kl fem i det här huset, det har Joel bestämt och det spelar ingen roll hur man bär sig åt, det är fem som gäller!
Gonatt! Hoppas ni mår bättre än jag gör!
//S***

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hello kompisar...

Men typiskt, vi som tyckte att allt var lite lättare när vi sågs senast, och på bilderna i förra inlägget. Fina vårbilder med glada barn!
Det var ju så det skulle vara... Sova på natten och vara god och glad på dagen, så ska människan vara! Tyvärr är det inte alltid så och inte så enkelt - vi vet...

Vad gör ni nu då??? Om vi visste så skulle vi säga, det lovar vi!
Vill ni komma hit för att byta miljö en stund - leka annat och prata bort några timmar? Det får ni gärna göra!
Det är alltid kul och träffa er tycker vi!

Ta hand om varandra!
Anderssons

P.S Om tiden att ses saknas så kan vi höras på telefon, vi är här! D.S

Sara sa...

Gör en chansning: Är det någon hemma hos er imorgon förmiddag?
Jag och barnen är lediga och skulle gärna komma på besök, men ni jobbar antagligen, det är ju vardag. Men.... jag kan ju fråga i alla fall!